Twitter

Home>Hoe werkt het>Nieuwe producten

HOE WERKT HET?

Bij Kopersplaats is het eenvoudig om de beste offertes aan te vragen die u op werkdagen exact 24 uur* na de aanvraag in uw mailbox ontvangt.

OFFERTE AANVRAAG
Indien u een nieuw product zoekt; dan selecteert u eerst het product om vervolgens aan de hand van diverse kenmerken uw offerte aanvraag samen te stellen.
Na het klikken op "Vraag offertes aan" zal uw aanvraag naar deelnemende bedrijven worden gestuurd. Na 24 uur* ontvangt u diverse offertes (max.10) in uw mailbox.
Zodra u deze offertes heeft ontvangen kunt u deze vergelijken om tot een keuze te komen. Heeft u een voorkeur bepaald dan kunt u vervolgens op de "winnende" offerte klikken waardoor u rechtstreeks met dit bedrijf in contact komt. Dit bedrijf zal dan conform de offerte het product aan u leveren.

BESTE PRIJSOPGAVE
De laagste prijs is niet per definitie de beste offerte; er zijn nog een aantal factoren waarmee u rekening dient te houden waaronder de garantietermijn, levering tot aan de voordeur of tot in de woning, de hoogte van de bezorgkosten, leveringstermijn, worden er extra producten meegeleverd, wellicht krijgt u korting op een volgende levering etc. etc. In hoeverre u deze randvoorwaarden meeweegt in uw aankoop beslissing is uiteindelijk aan uzelf, maar in ieder geval zal het bedrijf u het product leveren zoals het omschreven staat in de offerte.

DEELNEMENDE BEDRIJVEN
Kopersplaats bepaalt zorgvuldig of een bedrijf kan deelnemen. Zijn er klachten over de levering van goederen, dan kunt u via het contact formulier een klacht indienen over dit bedrijf.
Kopersplaats zal deze klacht bij het betreffende bedrijf neerleggen. Indien het een gegronde klacht betreft zal dit bedrijf een gele kaart krijgen. Blijven er gegronde klachten over een bepaald bedrijf binnenkomen, dan kan Kopersplaats besluiten om dit bedrijf te royeren voor verdere deelname aan het offerte traject.

AANVRAGER OFFERTES
Kopersplaats heeft de bevoegdheid om naast het royeren van bedrijven ook aanvragers van offertes te royeren, indien er gegronde klachten van deelnemende bedrijven binnenkomen over een bepaalde aanvrager van offertes. Deze klachten kunnen betrekking hebben op het niet tijdig overgaan tot betaling of andere afspraken die niet nagekomen worden.
Indien een aanvrager geroyeerd is zal deze naast offertes aanvragen voor nieuwe producten ook geen gebruik meer kunnen maken van de overige diensten die Kopersplaats ter beschikking stelt.

*OFFERTE TERMIJNEN
Tussen zondag 17.00 t/m vrijdag 12.00 offertes aangevraagd exact na 24 uur de aanbiedingen in uw mailbox.
Tussen vrijdag 12.00 uur tot zondag 17.00 uur offertes aangevraagd op maandag de aanbiedingen in uw mailbox.
Op nationale feestdagen offertes aangevraagd de eerstvolgende werkdag de aanbiedingen in uw mailbox.

REGISTREREN

Heeft u nog geen account? Schrijf u dan nu geheel vrijblijvend in!

Wachtwoord Vergeten

FEEDBACK

Kopersplaats streeft naar perfectie. Heeft u een idee, laat het ons weten.

Alle velden zijn verplicht